اطلاعیه زمان و نحوه سفارش در ایام کرونا

به اطلاع کلیه مشتریان محترم مجموعه میشا گرافیک می رساند جهت حفظ سلامت و کمک به شکستن شیوع ویروس کرونا در این ایام موارد زیر به اطلاع می رسد:

  1. اگر چه دفتر مجموعه باز و مشغول فعالیت می باشد، اما ثبت سفارش در اولویت با موارد آنلاین می باشد. (واتساپ، تلگرام و ایمیل)
  2. زمان تحویل سفارشات چاپی با توجه به اوضاع بازار نامشخص می باشد. تأخیر در زمان تحویل سفارشات کاملاً محتمل هست. حتماً به این نکته قبل از ثبت سفارش توجه فرمایید. (زمان تحویل درج شده در جدول های قیمت، مربوط به اوضاع عادی بوده و در حال حاضر ملاک نمی باشد.)
  3. امکان لغو برخی سفارشات حتی پس از ثبت سفارش وجود دارد. در این حالت کلیه مبالغ واریز شده در سریعترین زمان ممکن به حساب سفارش دهنده عودت داده می شود. (فقط هزینه های مربوط به چاپ شامل این مورد است و هزینه های طراحی با توجه به زمان گذاشته شده برای طراحی، قابل برگشت نمی باشد.)
  4. حتی الامکان سفارشات خود را پس از آماده شدن با پیک (پس کرایه) تحویل بگیرید تا رفت و آمد کمتری را در سطح شهر شاهد باشیم و همچنین سلامت خود و خانواده تان در خطر نیافتد.
  5. ساعات تحویل جهت مشتریانی که سفارشات چاپی آماده شده را در محل دفتر تحویل می گیرند از ساعت 9 صبح تا 13 بعدازظهر می باشد. 

#کرونا_را_به_یاری_خدا_شکست_میدهیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =