افتتاح سایت میشا گرافیک

گروه طراحی میشا - طراحی سایت در اصفهان

بسم الله الرحمن الرحیم

میشا گرافیک

بلاخره پس از مدتها تلاش و کوشش سایت گروه طراحی میشا گرافیک افتتاح گردید. با توکل بر خداوند متعال و با تلاش و پیگیری فراوان اعضای تیم گروه طراحی میشا گرافیک، سایت این گروه آغاز به کار کرد.

این سایت با هدف ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه طراحی سایت، گرافیک و چاپ در شهر اصفهان فعالیت خود را شروع کرده است. گروه میشا گرافیک تصمیم دارد تا با راه اندازی و به روز رسانی وب سایت خود، گام مهمی را برداشته و با ارائه یک شعبه  از دفتر کار مجازی خود، بتواند پذیرای 24 ساعته نظرات مشتریان و بازدیدکنندگان گرامی خود باشد.

گروه طراحی میشا - طراحی سایت در اصفهان
افتتاح سایت میشا وب

از این پس مشتریان و بازدیدکنندگان ما می توانند آخرین اخبار گروه، مقالات، تعرفه خدمات و تخفیف های ویژه را در وب سایت میشا وب به آدرس http://mishaweb.ir مشاهده فرمایند. سعی مان بر این است علاوه بر ارائه قیمت های مناسب و منصفانه ، کیفیت خدمات خود را نیز در سطح بالایی انجام دهیم تا مشتریان عزیزمان را در امور طراحی و چاپ راهنمایی و یاری نماییم.

بی شک همراهی شما عزیزان ما را در پیمودن هر چه بهتر این راه کمک رسان می باشد. امید است ما نیز بتوانیم گامی کوچک اما مؤثر در زمینه خدمات طراحی سایت و گرافیک برداریم.

میشا گرافیک (از طراحی تا چاپ با شما هستیم)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 5 =